خدمات VOIP در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی

VoIP در کلینیک‌های زیبایی

VoIP در کلینیک‌های زیبایی یکی از کاربردی‌ترین مواردی است که می‌توان از طریق آن استراتژی‌های مختلفی را پیاده سازی کرد. ویپ به نوعی طراحی شده است تا بتوان کسب و کارهای مختلفی را پوشش دهد و از بخش‌های کال‌سنتر و فروش حمایت کند. در نتیجه فرقی ندارد که شما فروشگاه اینترنتی یا کلینیک زیبایی دارید، در هر شرایطی برای کسب و کارها می‌توان از VOIP استفاده کرد. VoIP در مراکز زیبایی برای نظر سنجی‌ها، اطلاع از شرایط نوبت دهی مشتری‌ها و پیاده سازی پیشنهادات به کار گرفته می‌شود. کاربرد ویپ در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی باعث شده تا چشم انداز بهتری از مسیر رشد کلینیک داشت. در نتیجه تا انتهای متن همراه ما باشید تا از مزیت‌های خدمات ویپ در مراکز زیبایی و کلینیک‌ها اطلاع پیدا کنید.

مرکز تلفن VoIP چیست؟

مرکز تلفن VoIP یک سیستم و نرم افزار تلفن هوشمند است که در سال‌های اخیر جای سانترال و آنالوگ را گرفته است و به معنای انتقال صدا بر بستر شبکه اینترنت اشاره دارد. اگر بخواهیم دقیق تر به موضوع ویپ (VoIP) چیست بپردازیم، VoIP به معنی voice over Internet Protocol است و برای انتقال محتوای صوتی و تصویری از اینترنت و شبکه استفاده می‌کند. تمام کسب و کارها می‌توانند به راحتی و تنها با اتصال به اینترنت سرعت پاسخگویی به تماس‌های ورودی خود را افزایش دهند و هیچ مشتری را پشت خط منتظر نگذارند.

ویپ در کلینیک‌های زیبایی

در حقیقت سیستم ویپ، مشتری‌ها را بلافاصله به اپراتور آزاد متصل می‌کند و زمان کمتری مشتری پشت خط می‌ماند. به طور کلی مزیت‌های استفاده از VoIP در کلینیک‌های زیبایی عبارتند از:

  • تلفن گویا یا منشی دیجیتال
  • صف تماس
  • گزارش ریز مکالمات
  • ارتباط با CRM
  • ضبط مکالمات تماس
  • صندوق صوتی

همچنین با توجه به اینکه ارتباطات مرکز تلفن ویپ در بستر اینترنت است، VoIP در مراکز زیبایی و کسب و کارها محدودیت‌های جغرافیایی ندارد و در هر مکانی که به سیستم تلفن اینترنتی دسترسی داشته باشید، می‌توانید کسب و کار خود را مدیریت کنید. برای برقراری ارتباط، نیاز است که از IP و سرور مجازی یا محلی استفاده کنید. در نتیجه شما محدودیت استخدام مشاوره‌های متخصص از شهر‌های مختلف را ندارید و به راحتی می‌توانید از هر منطقه و استانی اقدام کنید تا کارشناس شما، مشاوره را از شهر خود ارائه کند.

مرکز تماس ویپ از نگاه کلینیک‌های زیبایی

سیستم تلفنی هوشمند ویپ به عنوان یک ابزار مهم در ارتباطات و مدیریت کلینیک‌های درمانی و سلامت استفاده می‌شوند. همچنین در زمینه‌های پشتیبانی و خدمات مشتریان، سیستم تلفن هوشمند و ارتباطات نقش مهم و موثری دارد. با توجه به اینکه تعداد بیمار‌ها و مراجعه کننده‌ها در مراکز درمان و کلینیک‌ها زیاد است، نیاز است که از نرم افزار ویپ یا VoIP در کلینیک‌های زیبایی بهره مند شد تا با برنامه ریزی‌های بهتری خدمات رسانی انجام شود. همچنین راه موثرتری برای ارتباط با مراجعه کننده‌ها و پاسخ به تماس‌های مشتری‌ها داشت.

چرا کلینیک‌ها از سیستم VoIP استفاده کنند؟

کلینیک‌ها جزو آن دسته از مشاغلی هستند که اگر سیستم ارتباط تلفنی خوبی نداشته باشند، نمی‌توانند خدمات ارزنده‌ای را به مراجعه کننده‌های خود ارائه کنند. از طرفی هم با توجه به اینکه تکنولوژی ارتباط با مشتری‌ها به سمتی هدایت می‌شود که ارتباط‌های تلفنی ساده را می‌توان به فروش و جذب مشتری هدایت کرد، نیاز است که از کاربرد ویپ در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی اطلاع داشت. در حقیقت با بهره مندی از VoIP در کلینیک‌های زیبایی می‌توان استراتژی‌های مختلفی را برای افزایش رضایت مشتری‌ها، بازاریابی و بررسی کیفیت خدمات در نظر گرفت.

مزیت‌های خدمات VoIP در کلینیک‌های زیبایی

اگر از قابلیت‌های پیش فرض ویپ مانند: مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی، صف انتظار و منشی دیجیتال صرف نظر کنیم، بهتر است بدانید که استفاده از ویپ در مراکز زیبایی به یک ضرورت تبدیل شده است و می‌توان از قابلیت‌های منحصر به فرد ویپ برای بالا بردن کیفیت خدمات استفاده کرد.

خدمات VoIP برای کلینیک‌ها و مراکز زیبایی به طور معمول به نوعی است که بتوان مدیریت مرکز تماس، نیاز‌های بازاریابی، نوبت دهی، برقراری ارتباط تلفنی با مشتری و سیستم هدایت مشتری‌ها به متخصص مورد نظر را پیاده سازی کرد. همچنین با بهره مندی از سیستم ویپ می‌توان مدیریت یکپارچه سازی سازمان را برای مشاوره‌ها از طریق نرم افزار ویپ درون سازمانی کرد. حتی اگر شعبه‌های مختلفی از کلینیک وجود داشته باشد می‌توان به راحتی با سایر شعبات و تنها با شماره‌گیری داخلی مورد نظر ارتباط تلفنی برقرار کرد.

دقت کنید که هزینه‌های تماس‌های خروجی در این شرایط بسیار کاهش پیدا می‌کند و تنها کافی است که از اینترنت پر سرعت خود اطمینان داشته باشید. همچنین همانطور که توضیح داده شد، استفاده از ویپ باعث می‌شود تا شما محدودیت‌های مکانی نداشته باشید. در نتیجه در این شرایط اگر مشاوره مرکز زیبایی شما در شهر دیگری باشد، فرد تماس گیرنده متوجه لوکیشن مشاوره شما نمی‌شود و به راحتی از خدمات استفاده خواهد کرد.

بازاریابی از طریق تماس خودکار

سیستم تماس گیر خودکار یکی از مزیت‌های راه اندازی VoIP در کلینیک‌های زیبایی است که از طریق یک ماژول در نرم افزار ویپ اجرا خواهد شد. شما در کنار تماس‌های تلفنی که دارید می‌توانید برنامه ریزی خاصی برای پیاده سازی استراتژی‌های خود داشته باشید تا در ساعت و روز مشخصی، با شماره‌های وارد شده در سیستم ویپ، تماس گرفته شود. در حقیقت شما می‌توانید برای کلینیک زیبایی خود از طریق تماس صوتی و با استفاده از ماژول خدمات ویپ، تماس برقرار کنید و خدمات را معرفی کرده یا حتی نوبت دهی مشتری‌ها را یادآوری کنید.

از طرفی هم می‌توانید با شماره مخاطب‌های قدیمی‌ خود ارتباط برقرار کنید و در استراتژی‌های بازاریابی تخفیف‌های مختلفی را ارائه دهید.

ارتباط مشتری با مشاوره قبلی

برقراری ارتباط با کارشناس یا مشاوره‌های قبلی که مشتری با آن ارتباط گرفته است یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده VOIP در کلینیک‌های زیبایی است. با توجه به اینکه مراکز زیبایی به صورت تخصصی خدمات ارائه می‌کنند، در نتیجه مهم است که مشتری و فرد تماس گیرنده ادامه تماس خود را با مشاوره اولیه انجام دهد تا زمان کمتری برای توضیحات سپری شود.

در حقیقت این مزیت از مزایای ویپ (VoIP) باعث شده تا احساس صمیمت بیشتری در مشتری ایجاد شود و تماس به گونه‌ای شخصی‌سازی شود.

سیستم نظرسنجی مکالمه‌ها

ارتباط با اپراتورها و مشاوره‌های کلینیک‌های زیبایی، اولین و مهم‌ترین موضوعی است که باید مدیریت شوند. در نتیجه مهم است که کیفیت پاسخگویی به تماس را بررسی کرد تا ایرادات نحوه پاسخگویی اپراتورها، در اسرع وقت برطرف شود. برای اینکه مشکلات تماس را برطرف کنیم، کافی است که در انتهای تماس خود نظر سنجی برای پاسخ‌دهی به مشتری در نظر بگیرید تا مشتری با توجه به ارتباط تلفنی که برقرار کرده است، امتیاز دهی داشته باشد.

به طور کلی مهم است که مدیریت کلینیک‌های زیبایی و مراکز درمانی از عملکرد مشاوره‌های خود اطلاع داشته باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل در صدد برطرف کردن آن باشند. شما با بهره مندی از بهترین سیستم VoIP در کلینیک‌های زیبایی به راحتی می‌توانید بهترین خدمات را ارائه کنید و میزان رضایت مشتری را افزایش دهید.

مانیتورینگ آنلاین مرکز تماس

از طریق سیستم VoIP در مراکز زیبایی می‌توانید وضعیت آنلاین مشاوره‌ها و داخلی‌های مختلف را مشاهده کنید. به این معنا که در مرکز تماس کلینیک، این شرایط وجود دارد که اپراتور آزاد و یا مشغول در حال مکالمه را تشخیص داد. از طرفی هم اگر اپراتوری پشت میز خود نباشد، می‌تواند با اعلام تغییر وضعیت در پنل کاربری خود این موضوع را اطلاع رسانی کند. به طور مثال: زمان صرف نهار را می‌توان در پنل کاربری مشخص کرد تا تماس‌های مختلف به این اپراتور متصل نشوند و مشتری پشت خط نماند. در حقیقت سرپرست تیم پشتیبانی ویپ (VoIP) می‌تواند از طریق ماژول، مانیتورینگ را انجام دهد و وضعیت اپراتورها را بررسی کند.

مرکز تماس الوویپ

الوویپ به عنوان ارائه‌دهنده نرم افزار مدیریت مرکز تماس در کنار مراکز زیبایی و درمانی است تا در امر پشتیبانی و پاسخگویی به تماس‌ها، شما را همراهی کند. سامانه مرکز تماس الوویپ نسل جدیدی از سیستم‌های مدیریت مرکز تماس را ارائه می‌دهد که بر اساس فناوری VoIP طراحی شده‌اند. شما با خرید VoIP و بهره‌مندی از مزایای مختلف ویپ در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی می‌توانید از خدمات متنوع الوویپ استفاده کنید که این موارد عبارتند از:

  • برطرف کردن چالش‌های مختلف فروش
  • خدمات پشتیبانی
  • فرآیند مشتری‌مداری
  • نظارت بر عملکرد کارشناس‌ها

به‌طور کلی ما در این مطلب سعی کرده‌ایم که اهمیت استفاده از VoIP در کلینیک‌های زیبایی را بررسی کنیم تا شما با مزیت‌ها و نحوه عملکرد سیستم ویپ بیشتر آشنا شوید. اما اگر سوال یا ابهامی ‌‌دارید که در این متن به آن اشاره نشده است، کافی است که در انتهای  همین مطلب و در قالب کامنت با ما در ارتباط باشید تا کارشناس‌های الوویپ در زمان کوتاهی به سوالات شما پاسخ دهند. کارشناس‌های الوویپ در کنار شما هستند تا بهترین عملکرد را از طریق سامانه مدیریت ویپ داشته باشید.

 

سوالات متداول:

  1. آیا مکالمات مشتری‌ها در سیستم ویپ ضبط می‌شود؟

بله، مکالمات مشتری‌ها در‌ هارد تعریف شده کلینیک‌های زیبایی ضبط می‌شود و می‌توان به تاریخ‌های مدنظر دسترسی داشت.

۲.شنود مکالمات کارشناس‌های کال‌سنتر به صورت آنلاین در سیتم ویپ فراهم است؟

بله، می‌توان نجوا و شنود تماس را هنگام برقراری ارتباط با مشتری انجام داد.

۳. آیا محدودیتی در استفاده از تعداد اپراتورهای کال‌سنتر وجود دارد؟

خیر. برای استفاده از اپراتورها محدودیتی وجود ندارد.

۴. شرایط دورکاری اپراتور‌های مراکز زیبایی در سیستم VoIP امکان‌پذیر است؟

بله، شرایط اتصال ارتباط از طریق ویپ در مکان‌های مختلف وجود دارد و محدودیت مکانی معنایی ندارد.

۵. آیا شعبات مراکز زیبایی می‌توانند با سیستم ویپ در ارتباط باشند؟

بله. شعبه‌های مختلف کلینیک‌های زیبایی در زمان کوتاهی و با شماره‌گیری داخلی می‌توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

0 دیدگاه دربارهٔ «خدمات VOIP در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی»

  1. این روزها انقدر متقاضی برای خدمات زیبایی زیاد شده که مراکز زیبایی خواه ناخواه باید از سیستمی مثل ویپ استفاده کنند که زمانشون رو صرف پاسخ به تلفن های اضافی اتلاف نکنن

    1. بله کاملا درسته. مراکز زیبایی متقاضی زیادی دارن و نرم افزار ویپ به صرفه جویی هزینه و زمان مراکز زیبایی کمک زیادی می‌کنه

  2. تماس با مشتری برای یادآوری وقت مشاوره یا انجام خدمات زیبایی کاری هست که کلینیکهای زیبایی از قبل هم انجام میدادن، ولی اینکه بصورت اتوماتیک این کار انجام بشه و نیاز به پیگیری تک تک مشتریان توسط کارشناسان نباشه، واقعا کمک بزرگی در تسهیل روند کاری اونها محسوب میشه.

    1. علیرضا سلطانی

      بله دقیقا تماس‌های یادآوری در مکانی مثل کلینیک، کمک بزرگی می‌کنه و نیازی به پیگیری به صورت نوبتی نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید