فناوری click to call چیست و چه مزایایی دارد؟

click-to-call

اصطلاح “click to call” در واقع ایده‌ای است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که با یک کلیک ساده، با کسب‌و ‌کار مورد نظرشان تماس تلفنی برقرار کنند. البته، تأثیر فناوری کلیک تو کال، بسیار فراتر از همین یک عملکرد ساده است!

همه ما می‌دانیم که امروز، داشتن یک وب‌سایت حاوی اطلاعات مفید برای هر کسب‌وکاری ضروری است. با این حال، همه مشتریان مثل هم نیستند. برخی افراد ترجیح می‌دهند با یک نفر واقعی صحبت کنند؛ زیرا در این حالت، احساس راحتی بیشتری دارند.

در این شرایط،”فناوری click to call” به کمک می‌آید. با اضافه کردن این امکان به وب‌سایت خود، شما می‌توانید رضایت مشتریان را افزایش دهید، نرخ تبدیل را بهبود بخشید و درآمد کلی خود را افزایش دهید.

برای درک بهتر فناوری کلیک برای تماس، موارد کاربرد و مزایای آن در ادامه این مطلب همراه ما باشید!

تعریف فناوری click to call

کلیک برای تماس، کلیک برای شماره‌­گیری (click to dial) یا همان کلیک برای گفتگو (click to talk)، روشی است که به مشتریان امکان می­‌دهد تا با کلیک بر روی یک گزینه مشخص، با یک کسب‌وکار تماس بگیرند و بالعکس. این فرآیند معمولاً از طریق یک وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه انجام می‌شود؛ به این صورت که مشتری روی دکمه‌ای کلیک می‌کند و تماس تلفنی را با یک شماره تلفن از پیش تعیین‌شده آغاز می‌کند. click to call را می­توان برای اهداف مختلفی از جمله خدمات مشتریان، پشتیبانی و همچنین فروش و بازاریابی بکار برد.

فناوری کلیک تو کال، چگونه کار می­‌کند؟

رابط کلیک برای تماس، معمولاً از طریق وب‌سایت یا برنامه تلفن همراه قابل استفاده است. برای مثال، فرض کنید شما کارشناس وب‌سایت یک فروشگاه آنلاین هستید و یک مشتری می‌خواهد درباره محصول خاصی سوال کند. روی گزینه “click to call” کلیک می‌کند و به طور خودکار تلفن همراه او شماره مشخص شده را شماره‌گیری می‌کند.

click-to-call

به این ترتیب، این فناوری به مشتریان این امکان را می‌دهد که با یک کلیک ساده، به راحتی با کسب‌وکار ارتباط برقرار کنند و پاسخ سوالات خود را بگیرند.

click to call در نرم‌­افزار CRM

کلیک برای تماس ابزاری است که توسط مشاغل مختلف، به طور گسترده‌­ای برای افزایش فروش و فرآیند پشتیبانی مشتریان استفاده می‌­شود. پلتفرم نرم­‌افزار مرکز تماس الوویپ، ویژگی یکپارچه‌­سازی click to call با ابزارهای CRM را به کاربران خود ارائه می­‌دهد؛ این ویژگی به کارشناسان فروش و پشتیبانی شما این امکان را می­‌دهد، تا تماس‌­های ورودی را تنها با یک کلیک، از رایانه یا لپ‌تاپ خود برقرار کنند.

با استفاده از یک تلفن نرم‌­افزاری VoIP، کارشناسان مرکز تماس شما می­‌توانند به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کنند؛ و تنها با یک کلیک، به اطلاعات ایشان دسترسی داشته باشند.

click-to-call

این ویژگی به کارکنان شما اجازه می‌­دهد تا یادداشت برداری کنند، تماس‌­ها را ثبت کنند؛ همچنین، پست­‌های صوتی از پیش ضبط شده را دسته­‌بندی کنند و به طور موثر در لیست تماس‌­ها جای دهند. امکان کلیک کردن روی شماره تلفن به جای وارد کردن دستی آن، باعث صرفه­‌جویی در زمان، کاهش خطاها و افزایش کارایی اپراتورها می­‌شود.

اولین قدم را به سوی فناوری click to call بردارید

ادغام عملکرد کلیک تو کال در وب­سایت، برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود تعامل با مشتری و افزایش نرخ تبدیل باشند، ضروری است. با در نظر گرفتن راه­کارهای مرکز تماس الوویپ، افزودن این ویژگی به وب­سایت شما در کنار سریع و آسان بودن، مقرون به صرفه است.

پلتفرم ما به شما این امکان را می­‌دهد که بدون نیاز به نصب سخت‌­افزارهای پیچیده، فناوری click to call را با دقت و سرعت بالا در وب­سایت خود اجرا کنید.

ما در الوویپ، می‌­دانیم که هزینه­‌های سازمان، یک معیار قابل توجه برای کسب و کارها است. به همین دلیل است که ما راهکارهای مقرون به صرفه و با کیفیت بالا را به شما ارائه می‌دهیم؛ همچنین به شما اطمینان می­‌دهیم که از امکانات به روز و پشتیبانی کامل در طی فرآیند استفرار نرم‌­افزار و بعد از آن نیز بهره‌­مند شوید.

در صورتی که در زمینه نرم­‌افزار مرکز تماس یا هر یک از افزونه‌­های آن، همچنین در خصوص نحوه ارتباط با سایر نرم­‌افزارهای سازمانی خود سوالی دارید، با ما تماس بگیرید. کارشناسان پاسخگوی ما در الوویپ، در کنار شما هستند تا بتوانید به بهترین شکل اهداف مرکز تماس خود را تحقق بخشید.

 

سوالات متداول

  • مزایای فناوری click to call چیست؟

این ویژگی افزایش اعتماد مشتری، بهبود نرخ تبدیل و تعامل با مشتریان را در پی دارد. همچنین فرآیند برقراری تماس را تا حد زیادی ساده می­‌کند.

  • کلیک برای تماس چگونه کار می­‌کند؟

نحوه عملکرد کلی فناوری click to call در ابتدایی‌ترین شکل، برای تماس با وارد کردن شماره تلفن خود و درخواست تماس توسط اپراتور است. سپس یک سرویس واسطه با کاربر نهایی و شخص ثالث دیگر تماس گرفته و مکالمه بین دو طرف را آغاز می کند.

  • عملکرد فناوری click to call چیست؟

عملکرد کلیک برای تماس، یک ویژگی Aircall است که به طور خودکار شماره تلفن­‌های نمایش داده شده در یک صفحه وب را شناسایی می­‌کند.

  • API کلیک برای تماس چیست؟

این API، به مشتری امکان می‌دهد تا روی دکمه «تماس» کلیک کند. و مشخصات اولیه خود را در فرمی که پس از کلیک، در صفحه ظاهر می‌­شود وارد کند.

  • click to call با استفاده از VoIP چیست؟

این فناوری ویژگی منحصر به فرد VoIP است و نیاز به یادآوری، کپی یا نوشتن شماره تلفن در وب­سایت را از بین می‌­برد.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

2 دیدگاه دربارهٔ «فناوری click to call چیست و چه مزایایی دارد؟»

  1. زمانی که روی این گزینه کلیک میشه حتما باید تماس تلفنی برقرار بشه یا هرگونه ارتباط دیگه ای مثل انتقال به صفحه چت یا وبسایت شرکت هم کلیک تو کال محسوب میشه؟

    1. علیرضا سلطانی

      زمانی که روی دکمه کلیک میشه، کلیک تو کال حساب میشه که در این لحظه شما می‌تونید تماس رو برقرار کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید