در فروش الوویپ سهیم شوید

همکاری در فروش الوویپ

نرم افزار مرکز تلفن ویپ در دنیای امروز یکی از مهم‌ترین ابزار‌ها برای مدیریت مرکز تماس است. اگر بگوییم نرم افزار مرکز تلفن ویپ، مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزار مدیریت مرکز تماس است، بی‌راه نگفته‌ایم. بسیاری از آمارهای منتشر شده از سوی مراکز تحقیقات اقتصادی و کمپانی‌های مشاوره کسب‌و‌کار نشان‌دهنده اهمیت استفاده از نرم افزار مرکز تماس ویپ است. کارایی این نرم‌افزار باعث شده است که شرکت‌های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا تمایل به استفاده از نرم افزار مرکز تماس ویپ داشته باشند.

در کشور ما هم این استقبال روند رو به رشدی داشته است. به دلیل استقبال شرکت‌های داخلی و بر اساس تجربه‌مان در گذشته، ما با همکارانمان در الوویپ تصمیم گرفتیم شبکه فروش خود را گسترش دهیم. به همین دلیل فرایند همکاری در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ را در قالب افیلیت مارکتینگ آغاز کردیم. اگر شماهم تمایل دارید در فروش الوویپ سهیم شوید، تا انتهای مقاله همراهی‌مان کنید!

افیلیت مارکتینگ چیست؟

یکی از روش‌های کسب درآمد در دنیای امروز، همکاری در فروش محصولات و خدمات شرکت‌هاست. به طور کلی همکاری در فروش که تحت عنوان افیلیت مارکتینگ شناخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین روش‌های درآمدزایی در سراسر دنیا به حساب می‌آید. افراد از این طریق و با صرف یک زمان معقول، می‌توانند برای خود درآمد داشته باشند. صنعت افیلیت مارکتینگ در سال‌های اخیر روند رو به رشدی داشته است.

ما با توجه به وجود علاقه‌مندان به این حوزه کاری و همچنین استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها از نرم افزار مرکز تلفن ویپ که توسط متخصصین الوویپ طراحی شده است، شبکه فروش خود را گسترش داده‌ایم. اما الوویپ چیست و افراد چگونه می‌توانند از این طریق درآمدزایی داشته باشند؟

الوویپ چیست؟ (جدید‌ترین نرم افزار مرکز تماس ویپ)

سامانه الوویپ نسل جدیدی از نرم افزار مرکز تلفن ویپ (VoIP) است که بر اساس فناوری VoIP طراحی و تدوین شده است. این سامانه، بر بستر شبکه ساخته شده است و به همین دلیل قابلیت‌های منحصربه‌فردی در مدیریت مرکز تماس سازمان‌ها و شرکت‌ها دارد. این نرم افزار مرکز تماس VoIP به صورتی توسط متخصصین الوویپ طراحی شده است که پاسخگوی تمام نیازهای شرکت‌های ایرانی باشد.

این شرکت‌ها چه یک مجموعه کوچک و چه یک سازمان بزرگ باشند و با هر مدل بیزینسی که فعالیت می‌کنند، می‌توانند از الوویپ به بهترین شکل برای حل و فصل چالش‌های مرکز تماس خود استفاده کنند. در ضمن سازندگان این نرم افزار، به طور کاملا حرفه‌ای تمام تلاش خود را کرده‌اند تا کار با این نرم‌افزار بسیار ساده و دور از پیچیدگی باشد. تمام کارهای مربوط به مدیریت مرکز تماس از طریق یک داشبور گرافیکی حرفه‌ای به راحتی انجام می‌پذیرد.

با فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ برای خود درآمدزایی کنید

از آنجا که همه سازمان‌ها و شرکت‌ها برای مدیریت مرکز تماس خود نیاز به یک سیستم مدیریتی هوشمند دارند، تقاضا برای استفاده از چنین سامانه‌ای بسیار زیاد است. شما با توجه به امکانات گسترده نرم افزار مرکز تماس الوویپ و کاربرد وسیع آن، می‌توانید در فروش الوویپ با این شرکت همکاری داشته باشید و برای خود درآمدزایی کنید. به عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد با روابط خود، نرم افزار مرکز تماس ویپ را به  شرکت‌های مختلف معرفی کنید و با همکاری کارشناسان فروش ما، فرایند فروش موفقی داشته باشید.

همکاری در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ چه مزایایی برای من دارد؟

طبق پیش‌بینی‌ها و پلن‌های درآمدزایی در نظر گرفته شده توسط کارشناسان الوویپ، می‌توان این اطمینان را داشت که شما از این همکاری درآمد قابل توجه‌ای برای خود به دست خواهید آورد. نکته قابل توجه این است که شما هیچ محدودیت زمانی و مکانی در این همکاری و فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ ندارید. یعنی شما به عنوان همکار شرکت الوویپ آزادی عمل دارید که مطابق برنامه و زمان‌بندی خود در هر نقطه‌ای از کشور که ساکن هستید، همکاری خود را با ما آغاز کنید.

آموزش‌های لازم برای فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ

علاوه بر آزادی کامل در همکاری با الوویپ، باید به آموزش‌های تخصصی که توسط مدیران و کارشناسان به شما داده می‌شود هم اشاره کنیم. به بیان دیگر، مدیران این سازمان برای آموزش شما هم برنامه کامل و جامعی برای فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ در نظر گرفته‌اند. ما در الوویپ مجموعه‌ای از آموزش‌های کاربردی برای آشنایی با مسائل مرتبط با مدیریت مرکز تماس، فروش و بسیاری موارد دیگر در نظر گرفته‌ایم. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم، این است که تمام فرایند آموزشی برای شروع این همکاری و فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ کاملا رایگان است.

آیا حضور در شرکت الزامی است؟

برای شروع همکاری در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا حضور در شرکت الزامی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت به طور کلی خیر، اما برای هماهنگی‌های لازم و آموزش‌های ضروری در خصوص مسائل فروش و مدیریت مرکز تماس لازم است که به صورت دوره‌ای در برخی موارد حضور داشته باشید. تمام این کارها برای این است که شما در مسیر هموارتری قرار بگیرید تا به سادگی بتوانید در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ با ما همکاری داشته باشید.

این همکاری برای چه کسانی مناسب است؟

همکاری در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ برای علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی، مشاورین کسب و کار، مدیران یا کارشناسان IT سازمان‌ها و حتی دانشجویان IT مناسب است. باید به این نکته اشاره کرد، افرادی که شناخت و دانش ابتدایی در این حوزه‌ها دارند و در کنار آن دارای ارتباطات مناسبی با مجموعه‌های مختلف هستند می‌توانند شروع بهتری در این همکاری و فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ داشته باشند.

چگونه می‌توانم در فروش الوویپ همکاری کنم؟

برای همکاری در فروش نرم افزار مرکز تلفن ویپ که توسط الوویپ طراحی شده است، کافیست وارد صفحه همکاری در فروش شوید و مشخصات خود را در فرم مربوطه وارد کنید. در این فرم باید نام، نام‌خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید. کارشناسان الوویپ در اولین فرصت برای هماهنگی‌های لازم و توضیحات بیشتر با شما تماس خواهند گرفت.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

0 دیدگاه دربارهٔ «در فروش الوویپ سهیم شوید»

  1. نادیا میرزاخانی

    آیا محدودیت سنی هم برای همکاری با الوویپ وجود داره؟ مدت زمان لازم برای آموزشهای اولیه معمولا چقدر هست؟

    1. علیرضا سلطانی

      محدودیت خاصی وجود نداره و مدت زمان آموزش هم بستگی به دانش خود شخص داره. شما می‌تونین برای راهنمایی‌های دقیق‌تر ب کارشناسای ما تماس بگیرین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید