چگونه از VoIP در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟

ویپ-در-دیجیتال-مارکتینگ

امروزه، VoIP در دیجیتال مارکتینگ بدون در نظر گرفتن اینکه اندازه شرکتتان چقدر است یا در کدام صنعت فعالیت دارید، نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارتان دارند. با گسترش روزافزون دنیای تجارت الکترونیک، حفظ حضور در فضای آنلاین برای هر سازمانی‌ تبدیل به یک امر حیاتی می­‌شود. به همین دلیل است که مبحث بازاریابی دیجیتال با VoIP برای کسب و کارهای امروزی برجسته‌­تر شده است.

هر روز به تعداد شرکت‌هایی که از سیستم تلفن VoIP به عنوان راهکاری برای ساده‌سازی سیستم‌های ارتباطی تجاری استفاده می‌کنند، افزوده می­‌شود. از طرفی، بازاریابی دیجیتال یک ابزار ضروری برای متمایز کردن کسب و کار شما در برابر رقبا است. هنگامی که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما به طور کامل اجرا شده و از طریق خدمات VoIP با پهنای باند تجاری قوی، پایدار و ایمن نیز پشتیبانی می­شود، کسب و کار شما به معنی واقعی کلمه قابلیت پیشرفت دارد

در این مقاله، بررسی می‌­کنیم که کاربرد VoIP در دیجیتال مارکتینگ تا چه اندازه می­‌تواند، رشد کسب و کار شما را تحت تأثیر خود قرار دهد.

خدمات VoIP از چه طریقی تأثیر فعالیت­‌های دیجیتال مارکتینگ را افزایش می­‌دهند؟

سیستم ویپ به روش‌های مختلفی به کسب و کارها این امکان را می‌دهد تا به طور موثرتری به مشتریان هدف خدمت رسانی کنند. در ادامه به معرفی و تشریح هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

VoIP قابلیت اطمینان دارد

این­که نرم افزار ویپ یا VoIP مبتنی بر اینترنت است، نسبت به تلفن ثابت سنتی، ویپ را به گزینه مطمئن­‌تری برای کسب و کارها  تبدیل می­‌کند. افزایش دسترسی به Wi-Fi و اینترنت موبایل، همراه با پهنای باند تجاری سوپرشارژ که به عنوان بخشی از بسته­‌های سیستم تلفن VoIP ارائه می­‌شود، امکان برقراری تماس از طریق اینترنت را بدون معطلی و به روش مقرون به صرفه­‌تری فراهم می­‌کند.

ویپ-در-دیجیتال-مارکتینگ

علاوه بر این، VoIP اعضای تیم مرکز تماس شما را قادر می‌سازد تا یک شماره تلفن را در چندین دستگاه مختلف داشته باشند؛ به این معنی که کارشناسان تیم‌ فروش شما می‌توانند ارتباط با مخاطب را از هر مکانی ادامه دهند.

ویپ، انتظار تماس را از میان برمی‌­دارد

زمان با ارزش است و برای مشتریان بالقوه، انتظار در آن سوی خط تلفن منجر به ثبت تجربه منفی خواهد شد. در یک سیستم تلفن اینترنتی، گزینه خودکارسازی تماس‌های تلفنی وجود دارد تا تماس‌گیرندگان فوراً تأیید شوند؛ به‌ویژه اگر کسب‌وکار شما مشتریانی داشته باشد که از مناطق جغرافیایی مختلف با زمان بندی متفاوت تماس می­‌گیرند.

علاوه بر این، به دلیل انعطاف‌پذیری این سیستم تلفن، اعضای تیم می‌توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی خود، تماس‌های مشتریان را دریافت کنند.

VoIP راه حل­‌های سریع و کارآمدی را به مشتریان ارائه می­‌دهد

اینکه سیستم ویپ، در هنگام تماس مشتریان با مرکز تماس یا کال سنتر شما بتواند تا حد ممکن ایشان را به بخش مناسب هدایت کند، یک مزیت بزرگ برای کسب و کار شماست.

با کمک سیستم‌های تلفن VoIP، سازمان­ها می‌توانند از ویژگی‌های مدیریت تماس، برای راهنمایی سریع مشتریان به سمت خدمات مورد نیازشان استفاده کنند. می­‌توانید آن را به صورت یک مرکز پذیرش مجازی در نظر بگیرید، که امکان برنامه­‌ریزی با اطلاعات ضروری فروش را دارد.

VoIP امکان ارتباط از طریق کانال­های متنوعی را فراهم می­‌کند

امروزه، مشتریان به روش‌های مختلفی با کسب‌وکارها ارتباط برقرار می‌کنند؛ و داشتن سیستم تلفنی که بتواند چندین کانال ارتباطی را مدیریت کند، یک مزیت بزرگ است.

ویپ-در-دیجیتال-مارکتینگ

VoIP این توانایی را دارد که CRM را با چت‌­های آنلاین وبسایت ادغام کند. همچنین به تیم فروش این امکان را می­‌دهد که با استفاده از هر دستگاهی که دارند، به سادگی با مشتریان صحبت کنند. در نتیجه راهکاری منعطف و کارآمد برای برقراری ارتباط با مشتریان است که خدمات و تجربه کلی ایشان را بهبود می­‌بخشد. مصرف­ کنندگان همواره در هنگام برقراری ارتباط با یک کسب و کار به دنبال تسهیل فرایندها و تعاملات انسانی هستند.

با سیستم VoIP می­‌توانید هزینه­‌های بازاریابی خود را نوعی سرمایه­ گذاری محسوب کنید

داشتن سیستم تلفن VoIP برای مشاغل مقرون به صرفه‌­تر است. با استفاده از ویژگی­‌هایی که این سیستم ارائه می­‌دهد، مشاغل می‌توانند از طریق کانال­‌های مختلف با مشتریان خود، در داخل و یا در خارج از کشور ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، نیازی به پرداخت هزینه بالای سخت‌افزاری مشابه آنچه که برای خطوط تلفن سنتی بکار می­‌رفت، وجود ندارد؛ زیرا از مزایای سیستم‌های تلفن VoIP این است که روی زیرساخت‌هایی که از قبل در اکثر فضاهای اداری نصب شده‌­اند، اجرا می‌شوند.

ویپ به شما امکان می‌­دهد تا حداکثر تعداد سرنخ­‌ها را به مشتری تبدیل کنید

یکی از اساسی‌­ترین اصول بازاریابی این است که هر چه تجربه مشتری بهتر باشد؛ احتمال خرید محصول یا خدمات پیشنهادی توسط مشتریان بالاتر می‌­رود. با وجود ارتباط یکپارچه‌­ای که سیستم تلفن VoIP ارائه می­‌دهد، تعامل بین مشتری و تیم فروش تشویق و پشتیبانی می­‌شود.

سیستم تلفن VoIP برای مشاغل مقرون به صرفه­‌تر و انعطاف­‌پذیرتر است. همچنین، امکان تعامل بیشتر با مشتری را فراهم می­‌کند؛ درنتیجه به نوبه خود فروش بیشتری ایجاد می­‌کند و منجر به نرخ تبدیل بالاتر می­‌شود.

VoIP کمک می­‌کند تا برای مشتریان خود یک تجربه عالی را رقم بزنید

وجود یک سیستم VoIP امکان نظارت و اندازه­‌گیری تماس­های اعضای تیم را ایجاد می­‌کند. به این معنی که مدیر هر بخش می‌­تواند از این ویژگی برای مربی‌گری تیم، و اطمینان از یکپارچگی در پیام‌­ها استفاده کند. در مجموع، این روند منجر به بهبود تجربه مشتری می‌شود.

چگونه VoIP به کسب و کار شما در بازاریابی دیجیتال کمک می­‌کند؟

فناوری ویپ امکان ارتباطات صوتی و تصویری از طریق اینترنت را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در محیط دیجیتال به طور موثری کیفیت خدمات خود را بهبود دهید. بیایید نگاهی به تاثیر ویپ در بهبود بازاریابی دیجیتال بیاندازیم.

VoIP تمام ارتباطات شما را یکپارچه­ می‌کند

یک استراتژی بازاریابی قوی با جمع­‌آوری همه ارتباطات شما شروع می­‌شود تا تیم­‌های تجاری بتوانند از هر مکانی که هستند با یکدیگر همکاری کنند. یکپارچه سازی عناصر تلفن، پیام، ویدیو، ایمیل و چت در یک سیستم ارتباطی منجر به یک کمپین بازاریابی واضح‌تر می‌شود که می‌توان آن را به سرعت تطبیق داد و اجرا نمود.

VoIP فرصتی برای گسترش جهانی ایجاد می­‌کند

کسب و کارها می­‌توانند با کمک طیف وسیعی از امکاناتی که راه اندازی سیستم تلفن ویپ ارائه می‌دهد، از اتوماسیون تماس گرفته تا اتصال در همه پلتفرم‌ها، با مشتریانش خود در سراسر جهان ارتباط گرفته و آن را حفظ کنند. فاصله­‌های مکانی دیگر مانعی برای ایجاد پایگاه­‌های مشتریان در سراسر جهان نیست.

VoIP روندهای شما را یکپارچه می­‌سازد

اگر از یک بازاریاب با تجربه در حوزه دیجیتال بپرسید که کلید موفقیت یک کمپین بازاریابی چیست، به شما خواهند گفت یکپارچگی آن! داشتن توانایی حفظ حضور یکپارچه در همه پلتفرم‌­ها ضروری است و یک سیستم VoIP این امکان را فراهم می­‌کند.

ویپ-در-دیجیتال-مارکتینگ

اعضای تیم با توانایی دسترسی به همه پلتفرم‌ها، می‌توانند با مشتریان خود در سراسر جهان تعامل داشته باشند؛ این روند منجر به پیام‌رسانی واضح و منسجم در راستای کمپین بازاریابی و همچنین ارائه یک رویکرد شخصی‌تر در هنگام برقراری ارتباط با مشتریان می‌شود.

VoIP در تجزیه و تحلیل و گزارش­‌گیری به شما کمک می‌­کند

یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کمپین بازاریابی، توانایی واکنش سریع به نحوه تأثیرگذاری کمپین و در صورت لزوم تطبیق با آن است. سیستم VoIP به کسب و کارها این امکان را می­‌دهد، که موفقیت کمپین‌­های فردی را با ایجاد یک شماره تلفن منحصر به فرد برای هر یک اندازه‌­گیری کنند؛ سپس حجم تماس‌­ها با هر شماره و همچنین فروش ایجاد شده را ردیابی کنند.

ویپ-در-دیجیتال-مارکتینگ

علاوه بر این، هزینه پایین اجرای یک سیستم VoIP، آن را به گزینه‌­ای بسیار مقرون به صرفه برای دستیابی به موفقیت تبدیل می­‌کند.

اهمیت VoIP برای بازاریابی دیجیتال شما

هر کسب‌وکاری که می‌خواهد از بازاریابی دیجیتال برای رشد و پیشرفت استفاده کند، باید سیستم ارتباطی مناسبی میان VoIP و دیجیتال مارکتینگ خود برقرار کند، تا از رقبای خود پیشی بگیرد.

دیجیتال مارکتینگ با VoIP قابل اعتمادترین و منعطف ترین راهکار را برای کسب و کار شما در دنیای تجارت آنلاین ارائه می‌­دهد. کسب و کار شما می­‌تواند در پیوند با پهنای باند تجاری قوی، پایدار و ایمن، ابزارهایی را بیابد تا حضور خود را در سراسر دنیای دیجیتال پر رنگ سازد.

الوویپ می‌تواند خدمات VoIP مطمئن و مناسب با کسب و کار شما ارائه دهد. برای درک هرچه بهتر کاربرد VoIP در دیجیتال مارکتینگ و دستیابی به بالاترین کیفیت این خدمات همین امروز با ما تماس بگیرید و مطمئن شوید که بازاریابی دیجیتال شما پایه و اساس لازم برای کمک به توسعه کسب‌وکارتان را دارد.

 

سوالات متداول:

  • نحوه استفاده از VoIP به چه صورت است؟

شما به کامپیوتر، آداپتور یا گوشی تلفن نیاز دارید. تلفن­‌های VoIP مستقیماً به پهنای باند شما متصل می­‌شوند و تا حد زیادی مانند یک تلفن سنتی کار می‌­کنند.

  • مزیت استفاده از VoIP چیست؟

محدود نبودن به مکان، مقیاس­‌پذیری بالاتر، ویژگی­‌های پیشرفته برای شرکت­‌های کوچک و بزرگ و کیفیت صدای واضح‌­تر از مزایای استفاده از ویپ است.

  • VoIP در بازاریابی چیست؟

این فناوری شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا خدمات ارتباطی کم‌هزینه و تبادل ویدیویی، صوتی و داده‌ای غنی را ارائه دهند.

  • آیا VoIP برای تجارت قابل اعتماد است؟

بله، VoIP یک فناوری قابل اعتماد برای استفاده مشاغل است. برخلاف گذشته، اتصالات اینترنتی امروزه کیفیت تماس بالایی را ارائه می‌­دهند.

  • VoIP چگونه سطح بهره‌­وری را افزایش می­‌دهد؟

با پیاده‌­سازی VoIP در فضای کاری، شرکت‌­ها می­‌توانند فرآیندهای ارتباطی خود را ساده کرده و بهره‌­وری را افزایش دهند. VoIP مزایای متعددی مانند انعطاف‌­پذیری، تحرک، مقیاس‌­پذیری، قابلیت اطمینان و امنیت را دارد.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

ضبط-مکالمات-تلفنی
سیستم تلفنی ویپ

آیا امکان ضبط مکالمات VoIP وجود دارد؟

امروزه قابلیت ضبط مکالمات، به دلیل تأثیری که در حل و فصل اختلافات، اعتبار بخشیدن به توافقات شفاهی

ترند-سیپ-ترانک
سیستم تلفنی ویپ

۴ ترند مهم در آینده سیپ ترانکینگ

امروزه صحبت از آینده سیپ ترانک، ما را به کسب دیدگاهی جامع از روندهای پیشرو در ارتباطات صوتی

0 دیدگاه دربارهٔ «چگونه از VoIP در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنیم؟»

  1. با توجه به اینکه ویپ مبتنی بر اینترنت و یکپارچه ساز هست، بهترین نتیجه رو در دیجیتال مارکتینگ وی بیشتر از اون در آنلاین مارکتینگ میشه با کمک ویپ رقم زد!

    1. بله دقیقا همینطوره، چون با یکپارچگی نرم افزارهای مختلف فرایندهای کاری حتی تو دیجیتال مارکتینگ فرایندهای کاری سریع‌تر و دقیق‌تر میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید